Méltatjuk a kényelmes ügyintézést

Sms

Már nem egyszer, nem kétszer kaptam csomagot a GLS futárszolgálaton keresztül. Az éppen aktuális bolt e-mailben figyelmeztet, amikor feladták a kért termékeket, majd másnap, általában a reggeli órákban a GLS is jelzi, hogy mikor várhatóak. Legutóbb sms-ben szóltam nekik vissza, hogy mikor lenne nekem jó. Könnyen lehet, hogy ez az üzenet a süllyesztőben landolt (mi is röhögtünk már a felhasználók által a gépnek visszaküldött texteken), de a csomag az általam megadott időszeleten belül érkezett meg az elvárt helyre.

A mai alkalommal hasonló probléma merült fel, intézkedtem: telefonon értekeztem a diszpécser hölggyel, aki készségesen felajánlotta, hogy megoldja nekem a dolgot, de én jobb szerettem volna magam. Négy másodperc alatt lediktálta a futárom telefonszámát, majd újabb fél perc elteltével már azzal a jóleső érzéssel robogtam a BKV-n, hogy a csomagom a megadott időben lesz a megadott helyen. 

Nincs szarakodás, nincs kecmec, szolgáltatás van meg high user experience.

Hozzá szabad szólni:

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s